جوابیه شهردار مهریزدرپی انتشارخبری تحت عنوان
شهرک جوانان مهریز گورستان از آب درآمد
در یزدفردا


1- شهرداری مهریز طی درخواست شماره 1160 مورخ 12/3/65 از هیئت واگذاری زمین استان درخواست واگذاری زمین بمنظور احداث گورستان بزرگ شهر را نموده و بعد از واگذاری حصارکشی کامل ، احداث ساختمان و حفر چاه زمین مذکور انجام گردیده است .
 2- با توجه به گسترش شهر و همجوار شدن تدریجی این مکان با مناطق مسکونی طرح ایجاد گورستان در این مکان عملاً منتفی شده است .

3- در مرداد ماه سال 1386 شهرداری مهریز بمنظور تأمین بخشی از هزینه های اجرائی ، پرداخت بدهی به طلبکاران مختلف و آزادسازی املاک واقعدر مسیر ، ضمن آگهی مزایده عمومی مبادرت به فروش قسمتی از املاک به اشخاص نموده و همزمان مقداری از زمینها را در قبال پرداخت بدهی به سازمان همیاری شهرداریها واگذار نموده است .
 4- تمامی خریداران از اینکه مکان مذکور مشهور به زمین گورستان است اطلاع کامل داشته اند .
 5- طی یکسال اخیر مکاتبات و جلسات زیادی با مسئولین ذیربط استان انجام گردیده است تا هرچه سریعتر تغییرکاربری ذیربط انجام و سند املاک به خریداران منتقل گردد .
 
6- اخیراً‌ضمن برگزاری جلسه در محل فرمانداری مهریز ، مکاتباتی با ادارات مخابرات ، برق و آب مهریز انجام شده است تا نسبت به تأمین امکانات ذیربط اقدام نمایند .
 7- در پایان امیدواریم با همکاری مسئولین محترم در سازمان مسکن و شهرسازی استان و برخورداری از حمایت های ارزنده استاندار محترم ، بتوانیم در آینده ای نزدیک نسبت به رفع دغدغه و نگرانی به حق خریداران زمین های مذکور اقدام نمائیم و با انجام تغییرکاربری و ارائه سند املاک فروخته شده به خریداران جبران مافات نمائیم .

علیرضا ابوئی

شهردار مهريز


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا